Meklēšanas optimizācija

Kā notiek mājas lapas meklēšanas optimizācija un virzīšana un kāpēc tas ir nepieciešams? Šajā nodaļā mēs ne tikai atbildam uz šiem jautājumiem, bet arī stāstām par dažādām metodēm un niansēm, kuras ir saistīas ar virzīšanu internetā.

Vēl tikai dažus gadus atpakaļ kontenta optimizācija meklēšanas pieprasījumiem Google ar balsi bija maz zināma. Taču pašlaik lielākajā lietotāju vidū tā kļuvusi diezgan populāra. Pēc statistikas datiem pašlaik meklēšanu ar balsi ikdienu izmanto 41% pieaugušo un 55% pusaudžu. Pēc atsevišķu izdevumu datiem uz 2020.gadu vairāk kā 50% pieprasījumu internetā būs balss. Šajā rakstā mēs ar … Continue reading

Iepriekšējā rakstā mēs uzzinājām, ka meklētājsistēma nemeklē atbildi uz Jūsu jautājumu, bet izmanto jau iepriekš apkopotu datu bāzi. Šoreiz pastāstīšu par to, kā meklētājprogramma izvēlās vietnes. Kāpēc vienas vietnes parādās meklēšanas rezultātos augstāk, bet citas – zemāk? Vispirms mums nepieciešams saprast, kas ir relevance un kas ir ranžēšana. Kas ir relevance? Pieņemsim, ka esat ievadījis … Continue reading

Ja mēs vēlamies ietekmēt meklētājsistēmu, mums jāsaprot, kā darbojas meklētājsistēmas. Sāksim ar pamatprincipiem. Meklētājsistēma NEMEKLĒ internetā: Daudzi domā, ka tik līdz tiek uzdots jautājums Google, tas sāk meklēt attiecīgās mājas lapas visā plašajā internetā. Tā gluži tas nav. Lai parādītu atbildi uz Jūsu pieprasījumu, Google izmanto iepriekš apkopotu meklēšanas datu bāzi. Tajā glabājas miljoni un miljardi … Continue reading

Kā Jūs domājat, ar ko sākas mājas lapas virzīšana? Varbūt ar AdWords uzstādīšanu? Vai ar lapas veidošanu sociālajos tīklos Draugiem.lv vai Facebook? Pastāstīt par mājas lapu visiem paziņām? Informēt visos forumos? Kāpēc nesākt ar savu mājas lapu un savest to kārtībā. Vidēji 80% datplūsmas mājas lapa saņem ar meklēšanas sistēmu palīdzību. Mūsu galvenais uzdevums ir … Continue reading

Order

Please fill the contact form and specify your goals in comment.